flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ЗАСАДИ використання автоматизованої системи документообігу господарського суду Закарпатської області

10 грудня 2019, 09:00

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЗАСАДИ

Затверджені рішенням зборів суддів господарського суду Закарпатської області №11 від 03.09.2015,  у новій редакції, затверджені рішенням зборів суддів господарського суду Закарпатської області №7 від 15.11.2016,  у новій редакції, затвердженій рішенням зборів суддів Господарського суду Закарпатської області №8 від 21.12.2017, у новій редакції, затвердженій рішенням зборів суддів Господарського суду Закарпатської області №3 від 17.04.2019, у новій редакції, затвердженій рішенням зборів суддів Господарського суду Закарпатської області №4 від 07.06.2019, у новій редакції, затвердженій рішенням зборів суддів Господарського суду Закарпатської області №7 від 09.12.2019.

використання автоматизованої системи
документообігу Господарського суду
Закарпатської області

 

З М І С Т

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.................................................................... 3
  2. ПАРАМЕТРИ АВТОМАТИЗОВАНОГО РОЗПОДІЛУ СПРАВ ТА

ЗАЯВ........................................................................................................ 4

  1. ОСОБЛИВОСТІ ПЕРВИННОГО АВТОМАТИЗОВАНОГО

РОЗПОДІЛУ СПРАВ.............................................................................. 5

  1. ОСОБЛИВОСТІ ПОВТОРНОГО АВТОМАТИЗОВАНОГО

РОЗПОДІЛУ СПРАВ.............................................................................. 7

  1. ДІЇ У ВИПАДКАХ ТИМЧАСОВОЇ ВІДСУТНОСТІ СУДДІ В ДЕНЬ

РОЗГЛЯДУ СПРАВИ В СУДОВОМУ ЗАСІДАННІ............................ 8

  1. ДІЇ У ВИПАДКАХ ТИМЧАСОВОЇ НЕМОЖЛИВОСТІ

ВИКОНАННЯ ОБОВ’ЯЗКІВ СУДДІ В ДЕНЬ НАДХОДЖЕННЯ ЗАЯВ (КЛОПОТАНЬ, СКАРГ, ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ) АБО В ДЕНЬ ВЧИНЕННЯ ІНШИХ ПРОЦЕСУАЛЬНИХ ДІЙ................................. 9

  1. ОСОБЛИВОСТІ РОЗПОДІЛУ У СПРАВАХ ПРО БАНКРУТСТВО ....12
  2. ОСОБЛИВОСТІ ВНЕСЕННЯ ДО АВТОМАТИЗОВАНОЇ

СИСТЕМИ ВІДОМОСТЕЙ ЩОДО НАБРАННЯ СУДОВИМ РІШЕННЯМ ЗАКОННОЇ СИЛИ........................................................................ 14

  1. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ................................. 14


 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
    • Засади використання автоматизованої системи документообігу Господарського суду Закарпатської області (далі - Засади) розроблені на виконання п.п. 1.4.9. п. 1.4. розд. І Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 №30 (зі змінами та доповненнями), з метою врегулювання порядку функціонування автоматизованої системи документообігу.
    • Ці Засади розроблені на підставі Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України), Законів України «Про судоустрій і статус суддів» та Кодексу з процедур банкрутства, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 №30 (зі змінами та доповненнями) (далі - Положення), Наказу ДСА України від 21.12.2018 №622 з наступними змінами та доповненнями.
    • Ці Засади є обов’язковими при роботі в автоматизованій системі документообігу Господарського суду Закарпатської області (далі - автоматизована система) для всіх користувачів, у т.ч. суддів та працівників апарату суду.
    • Знеструмлення електромережі суду, вихід з ладу сервера автоматизованої системи та інші умови, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи, відповідно до Положення фіксуються актами, складеними комісією під головуванням керівника апарату (особи, яка виконує його обов’язки), із зазначенням у них дати, часу настання та закінчення дії відповідних обставин, причин виникнення, заходів, вжитих для їх усунення. Електронні примірники зазначених актів вносяться до автоматизованої системи не пізніше наступного робочого дня, що настає після усунення обставин.

         Автоматичний розподіл судових справ між суддями здійснюється невідкладно після налагодження роботи автоматизованої системи документообігу         суду. А у випадку, коли налагодження автоматизованої системи документообігу суду відбулось в неробочий час (після 18:00 пн.-чт./16:45 пт. робочого дня або в неробочі дні) розподіл судових справ між суддями здійснюється не пізніше наступного робочого дня після відновлення роботи автоматизованої системи документообігу суду.

  • Інформація про неможливість судді відправляти правосуддя у зв’язку з відпусткою, непрацездатністю, навчанням, відрядженням тощо та про відповідні накази та розпорядження голови суду вноситься відповідальною за це особою щоденно у робочі дні з 09:00 до 9:59 до КП «Діловодство спеціалізованого суду» або до іншої програми, на підставі даних якої здійснюється автоматизований розподіл судових справ. Табель обліку робочого часу судді в зазначених вище програмах актуалізується (зберігається в системі), відповідальною особою, щоденно у робочі дні до 10 год. 10 хв. Судді, які до 10 год. 00 хв. не повідомили про свою відсутність на робочому місці службі управління персоналом (організаційно-кадровому відділу), за наявності відповідних повноважень на відправлення правосуддя автоматично включаються до табеля, як такі, що можуть приймати участь у автоматизованому розподілі судових справ.
  1. ПАРАМЕТРИ АВТОМАТИЗОВАНОГО РОЗПОДІЛУ СПРАВ ТА ЗАЯВ
    • Розподіл судових справ між суддями здійснюється з урахуванням:
  • спеціалізації суддів;
  • навантаження кожного судді;
  • заборони брати участь у перегляді рішень для судді, який брав участь в ухваленні судового рішення, про перегляд якого порушується питання;
  • тимчасової непрацездатності суддів, перебування суддів у відпустці, у відрядженні;
  • закінчення терміну повноважень судді;
  • в інших передбачених законом випадках, у яких суддя не може здійснювати правосуддя або брати участь у розгляді судових справ.
    • Формування колегій для колегіального розгляду справи в суді здійснюється автоматизованою системою документообігу суду з врахуванням спеціалізації та навантаження суддів.

 

  • В суді встановлені наступні коефіцієнти навантаження суддів, що

займають адміністративні посади:

  • голова суду - 1 (100% від середнього навантаження на суддю).

 

2.4.   Зборами суддів від 09.12.2019 визначено спеціалізацію суддів згідно із

Загальним класифікатором спеціалізацій суддів та категорій справ та віднесено до спеціалізації всіх суддів Господарського суду Закарпатської області починаючи з 13.01.2020:

         2.4.1. судові справи усіх категорій за спеціалізацією господарського судочинства (позовне провадження, наказне провадження), крім справ у спорах щодо захисту прав на об’єкти інтелектуальної власності та справ про банкрутство.

         2.4.2. додатково до спеціалізації суддів Господарського суду Закарпатської області Ремецькі Оксани Федорівни, Ушак Ірини Георгіївни, Андрейчука Любомира Вікторовича віднести категорію справ про банкрутство.

 

    2.4.3. додатково до спеціалізації  суддів Господарського суду Закарпатської області Ремецькі Оксани Федорівни, Андрейчука Любомира Вікторовича віднести  категорію справ у спорах щодо захисту прав на об’єкти інтелектуальної власності.

 

  • В суді встановлені наступні коефіцієнти складності судових справ для розрахунку в автоматизованій системі документообігу суду:
    • Коефіцієнт складності судової справи усіх категорій за спеціалізацією господарське судочинство, що підлягає автоматизованому розподілу становить 1;
    • Коефіцієнт складності 1 також становлять наступні заяви, які підлягають автоматизованому розподілу:
  • заяви про забезпечення доказів, позову до пред’явлення позову;
  • заяви щодо виконання доручень іноземних судів.
    • Коефіцієнт складності інших заяв, скарг, які підлягають автоматизованому розподілу шляхом передачі раніше визначеному судді, колегії суддів становить 0,001.
    • Коефіцієнт форми участі судді в розгляді судової справи на момент автоматизованого розподілу судової справи:
  • розгляд справи суддею одноособово - 1;
  • розгляд справи головуючим у складі колегії суддів - 1;
  • розгляд справи в колегіальному складі, якщо суддя не є головуючим - 0,5.
    • Дні, у які судові справи не розподіляються щодо конкретного судді, враховуються при розрахунку коефіцієнту навантаження судді на момент автоматизованого розподілу судової справи.

 

  1. ОСОБЛИВОСТІ ПЕРВИННОГО АВТОМАТИЗОВАНОГО РОЗПОДІЛУ СПРАВ
    • Первинний розподіл судових справ здійснюється в порядку,

визначеному в пунктах 2.3.2 - 2.3.4 Положення.

  • Автоматизованою системою здійснюється первинний розподіл:
  • позовних заяв (позовне провадження);
  • заяв про видачу судового наказу (наказне провадження);
  • справи про банкрутство боржника (основної);
  • заяви про забезпечення доказів, позову до пред’явлення позову;
  • заяви щодо виконання доручень іноземних судів;
  • справ переданих до суду за підсудністю;
  • справ, що надійшли із суду апеляційної або касаційної інстанції після скасування остаточних рішень, прийнятих у справі, ухвал про закриття провадження у справі, а також ухвал у справах про банкрутство, визначних цими Засадами (недопустимість повторної участі судді у розгляді справи).
    • Вказані у п.3.2. Засад заяви та справи реєструються та розподіляються

автоматизованою системою впродовж дня їх надходження до суду.

  • Під час  реєстрації  позовної  заяви;  заяви про видачу судового наказу; справи про банкрутство боржника (основної); заяви про забезпечення доказів, позову до пред’явлення позову; заяви щодо виконання доручення іноземного суду в порядку, передбаченому Положенням, формується єдиний унікальний номер судової справи. Вхідний номер судової справи за порядком у поточному році та рік реєстрації, які є складовими структури єдиного унікального номеру судової справи, відмічаються на першому аркуші відповідної заяви.
  • Якщо судова справа підлягає розгляду колегією суддів, при автоматизованому розподілі судових справ автоматизованою системою визначається головуючий суддя, після чого визначається склад колегії суддів згідно з вимогами підпункту 2.3.23 пункту 2.3 Положення та врахуванням спеціалізації суддів (за її наявності) на підставі розпорядження керівника апарату про повторний автоматизований розподіл судової справи.
  • Результат   автоматизованого   розподілу   оформлюється    протоколом 

автоматизованого розподілу судової справи між суддями, який складається за формою, визначеною у додатках до Положення. Після автоматизованого розподілу судових справ автоматизованою системою відповідальна особа апарату суду не пізніше наступного робочого дня передає судові справи, заяви та інші документи визначеному автоматизованою системою головуючому судді.

  • Після автоматизованого  розподілу  судових  справ заміна головуючого

судді у справі не допускається, крім вичерпного переліку випадків, встановлених Законом, Положенням та цими Засадами.

Підставою заміни головуючого судді у справі є його тимчасова непрацездатність, що триває на момент автоматизованого розподілу справи понад 14 днів підряд і лише у випадку, якщо така відсутність призводить до порушення процесуальних строків розгляду справи. Заміна головуючого судді у такому випадку здійснюється відповідальною особою апарату суду на 15 день на підставі службової записки помічника судді та довідки, виданої службою управління персоналом (організаційно-кадровим відділом), що долучається до матеріалів справи.

Відпустки, відрядження, навчання суддів, навіть якщо вони закінчуються за граничними процесуальними строками розгляду справи, не є підставою для заміни головуючого судді.

  • Тимчасова відсутність судді-члена колегії, не може бути підставою для зміни складу колегії суддів, крім неможливості продовження розгляду справи одним із суддів-членів колегії у наступних випадках:
  • призов на військову службу;
  • відпустка у зв'язку з вагітністю та пологами;

          3) довготривалі (більше 14 днів поспіль) тимчасова непрацездатність, відпустка, які закінчуються за граничними межами строку розгляду справи тощо).

 

  • У разі  наявності  обставин,  передбачених   п.3.8.  заміна судді-члена колегії здійснюється автоматизованою системою на підставі мотивованого розпорядження керівника апарату суду (або уповноваженої ним особи) на виконання службової записки головуючого судді.
  • У разі надходження заяви про відвід судді під час тимчасової відсутності судді, якому заявлено відвід, повторний автоматизований розподіл цієї заяви не здійснюється. Після закінчення обставин, що викликали тимчасову відсутність судді, вказана заява розглядається суддею, якому було заявлено відвід.

Якщо суд доходить висновку про необґрунтованість заявленого відводу, вирішення питання про відвід судді (колегії суддів) здійснюється одноособово суддею, який не входить до складу суду, що розглядає справу, і визначається автоматизованою системою.

  • У випадку, якщо до суду подавалась заява про забезпечення позову (до подачі позовної заяви) і після цього надійшла позовна заява, яка пов’язана з цією заявою про забезпечення позову (поданою до подачі позовної заяви), дана позовна заява розподіляється між всіма суддями, які розглядають позовні заяви цієї спеціалізації.
  • Заява про скасування судового наказу передається на розгляд того судді, в провадженні якого перебувала заява про видачу судового наказу. У випадку відсутності судді, в провадженні якого перебувала заява про видачу судового наказу, здійснюється автоматизований розподіл цієї заяви про скасування судового заказу між всіма суддями, які розглядають заяви цієї спеціалізації.
  1. ОСОБЛИВОСТІ ПОВТОРНОГО АВТОМАТИЗОВАНОГО РОЗПОДІЛУ СПРАВ
    • Загальні засади повторного автоматизованого розподілу справ визначаються Положенням про автоматизовану систему документообігу суду.
    • Підставами повторного автоматизованого розподілу справи є:
  • очевидні помилки в налаштуваннях автоматизованої системи документообігу суду при автоматизованому розподілі справ, що призвели до порушення порядку визначення судді (колегії суддів) для розгляду справи (помилкове визначення спеціалізації спору під час реєстрації позовної заяви (заяви), за умови, якщо суддею, якому розподілено дану заяву, не вчинено процесуальних дій у справі);
  • випадки, визначені законом з метою заміни одного, декількох суддів або всього складу суду (задоволення відводу або самовідводу);
  • неможливість передати справу головуючому судді з підстав, визначених у пункті 2.3.3 Положення;
  • постійна неможливість виконання суддею, в провадженні якого перебуває справа, або який є головуючим у складі колегії суддів, обов’язків судді (відставка, звільнення, переведення в інший суд, закінчення повноважень судді, припинення повноважень судді тощо);
  • неправильне налаштування табеля робочих днів суддів.
  • випадки, передбачені п.п. 7.;  3.8.
    • Наведений вище (п.4.2.) перелік підстав повторного автоматизованого розподілу справ є вичерпним.
    • Інші процесуальні обставини не є підставою для повторного автоматизованого розподілу справи. Зокрема, повторний розподіл не здійснюється у разі:
  • зміни спеціалізації судді (головуючого колегії суддів) по справі станом на час надходження заяв, скарг, інших документів, які підлягають передачі раніше визначеному судді, колегії суддів та потребують судового розгляду;
  • скасування судом апеляційної або касаційної інстанції усіх інших ухвал у справі (окрім ухвали про закриття провадження у справі та ухвал (постанов) у справі про банкрутство, що визначені у п. 7.1. цих Засад);
  • розгляду заяв про відстрочку, розстрочку, зміну способу виконання судового рішення; про визнання виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню; скарг на дії (бездіяльність) виконавців, в яких судом апеляційної або касаційної інстанції скасовано рішення суду і постановлено нове рішення.

 

  1. ДІЇ У ВИПАДКАХ ТИМЧАСОВОЇ ВІДСУТНОСТІ СУДДІ В ДЕНЬ

РОЗГЛЯДУ СПРАВИ В СУДОВОМУ ЗАСІДАННІ.

  • У разі якщо в день слухання справи виявиться тимчасово неможливим виконання суддею, в провадженні якого перебуває справа, або який є головуючим у складі колегії суддів, обов’язків судді з причин тимчасової непрацездатності, відрядження, відпустки, навчання тощо - повторний автоматичний розподіл судової справи не здійснюється. Дата нового судового засідання доводиться до відома сторін та учасників судового процесу у спосіб, визначений ст.120 Господарського процесуального кодексу України;
  • У випадку, якщо відсутній суддя-член колегії суддів, ухвала- повідомлення, виклик по справі підписується головуючим суддею, у випадку відсутності головуючого - суддею-членом колегії по справі, що є першим за алфавітом.
  • У разі якщо станом на нову дату судового засідання, обставини, які перешкоджали виконанню обов'язків судді продовжують існувати, або з'явилися нові обставини, які перешкоджають виконанню обов'язків судді, повторно здійснюються дії передбачені цим Розділом.

 

  1. ДІЇ У ВИПАДКАХ ТИМЧАСОВОЇ НЕМОЖЛИВОСТІ ВИКОНАННЯ

ОБОВ’ЯЗКІВ СУДДІ В ДЕНЬ НАДХОДЖЕННЯ ЗАЯВ

(КЛОПОТАНЬ, СКАРГ, ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ) АБО В ДЕНЬ

ВЧИНЕННЯ ІНШИХ ПРОЦЕСУАЛЬНИХ ДІЙ

  • У разі якщо в день надходження заяв (клопотань, скарг, інших документів) виявиться неможливим виконання суддею, в провадженні якого перебуває справа, або який є головуючим у складі колегії суддів, обов’язків судді (з причин тимчасової непрацездатності, відрядження, відпустки, навчання тощо) повторний автоматичний розподіл справи не здійснюється.
  • В залежності від категорії відповідної заяви (скарги) та від наявної інформації про строк тимчасової неможливості виконання обов’язків судді, процесуальних строків розгляду такої заяви (скарги), за усним погодженням з головою (в.о. голови) суду, за зверненням помічника судді із відповідною заявою вчинюються дії, передбачені даним розділом.

          У випадках, передбачених п.6.2. цих Засад:

  • здійснюється повторний автоматизований розподіл заяви (скарги) для передачі її для розгляду іншому судді, зокрема:
  • заява про скасування забезпечення позову;
  • заява про роз’яснення судового рішення;
  • заяви про виправлення помилки в виконавчому документі; визнання його таким, що не підлягає виконанню;
  • заява про поновлення пропущеного строку для пред’явлення виконавчого документу до виконання;
  • заява про затвердження мирової угоди у процесі виконання рішення, про відмову стягувача від примусового виконання рішення;
  • заяви про видачу дубліката виконавчого документу;
  • заяви про відстрочення або розстрочення виконання судового рішення, зміну способу та порядку виконання судового рішення;
  • скарги на дії (бездіяльність) виконавців;
  • заява про поворот виконання рішення (постанови);
  • заява про заміну сторони виконавчого провадження її правонаступником;
  • заяви про визначення частки майна боржника у майні, яким він володіє спільно з іншими особами;
  • заява про виправлення описок та арифметичних помилок в рішенні (ухвалі);
  • заява про звернення стягнення на грошові кошти, що належать іншим особам, та нерухоме майно, право власності на яке не зареєстровано в установленому порядку;
  • подання виконавця про тимчасове обмеження фізичної особи у праві виїзду за межі України;
    • здійснюється автоматизований розподіл заяви (клопотання) з метою виконання суддею необхідних процесуальних дій:
  • про витребування експертом додаткових документів, необхідних для проведення експертизи, про оплату експертизи;
  • заяви про зустрічне забезпечення, про скасування зустрічного забезпечення;
  • про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції;
  • зауваження щодо технічного запису судового засідання, протоколу судового засідання;
  • зауваження з приводу неповноти або неправильності протоколу вчинення окремої процесуальної дії;

 

  • По справах, не закінчених провадженням, у випадках, передбачених п.6.1. цих Засад:

         6.3.1. за резолюцією голови (в.о. голови) суду передаються для розгляду іншому судді заяви (клопотання):

  • про ознайомлення з матеріалами справи;
  • про видачу копій процесуальних або інших документів;
  • про ознайомлення з протоколом судового засідання, технічним записом судового засідання;
    • Всі заяви (клопотання, скарги, інші документи), що надійшли протягом тимчасової неможливості виконання обов’язків судді, в провадженні якого перебуває справа, передаються відділом документального забезпечення, канцелярії помічнику (секретарю) цього судді і вирішуються суддею після його виходу на роботу за умови, що це не призведе до порушення відповідних процесуальних строків.
    • Щодо заяв (скарг), для розгляду яких процесуальним законодавством

встановлено скорочений (2-х, 5-ти або 10-денний) строк, автоматизований розподіл заяв (скарг), передбачений п. 6.2.1. Засад, застосовується також у разі, якщо в день надходження заяви (скарги) суддя, в провадженні якого перебуває справа, не позбавлений можливості виконувати свої обов’язки, але з дня надходження заяви (клопотання, скарги) до початку заздалегідь запланованих обставин, які унеможливлюють виконання обов’язків судді, залишилось 4 або менше календарних днів, а тривалість відповідних обставин перевищує процесуальний строк розгляду заяви (скарги).

  • У разі якщо станом на день набрання рішенням законної сили виявиться неможливим виконання суддею, в провадженні якого перебуває справа, або який є головуючим у складі колегії суддів, обов’язків судді (тимчасова непрацездатність, відрядження, відпустка, навчання тощо), справа за резолюцією голови (в.о. голови) суду передається іншому судді для вирішення питання про видачу наказів.

6.7.    По справам, закінченим провадженням, у випадку надходження заяв, скарг, які підлягають передачі раніше визначеному судді, колегії суддів та по яких відсутній такий раніше визначений склад суду, відповідна заява, скарга реєструється без складу суду. Відповідальним працівником канцелярії суду здійснюється її автоматизований розподіл для визначення головуючого для розгляду такої заяви, скарги. Відповідно розгляд таких заяв, скарг здійснюється головуючим суддею, визначеним автоматизованою системою, одноособово. 

  • Якщо позовну заяву було залишено без руху та до суду надійшла заява або інший документ, що за своїм змістом свідчить про усунення недоліків позовної заяви в період тимчасової відсутності судді (внаслідок відпустки, тимчасової непрацездатності, навчання, відрядження тощо) - повторний автоматизований розподіл справи, по якій надійшла заява про усунення недоліків позовної заяви, не здійснюється.
  • Не здійснюється повторний автоматизований розподіл справи, провадження у якій зупинене, у випадку надходження під час тимчасової відсутності судді заяви про поновлення провадження у справі. Справа, в якій є підстави поновлення провадження, може бути передана для розгляду в іншому складі суду лише у випадку відсутності судді на роботі більше 30 календарних днів поспіль з моменту виникнення обставин для поновлення провадження.
  • Заява про забезпечення позову (доказів), подана після подачі позовної заяви, передається раніше визначеному судді по справі. У випадку відсутності судді в день надходження цієї заяви вона не підлягає автоматизованому розподілу, питання щодо її розгляду вирішується суддею після виходу судді на роботу.
  • У випадку повторного автоматизованого розподілу основної справи, всі нерозглянуті заяви, клопотання, які зареєстровані через картку додаткових матеріалів та не розглянуті попереднім складом суду, передаються автоматизованою системою згідно протоколу передачі раніше визначеному складу суду на підставі службової записки помічника судді із зазначенням переліку таких заяв, клопотань.

         Службова записка помічника судді із зазначенням переліку заяв, клопотань передається особі, яка проводить автоматизований розподіл справ.

  1. ОСОБЛИВОСТІ РОЗПОДІЛУ У СПРАВАХ ПРО БАНКРУТСТВО
    • Справа про банкрутство підлягає автоматизованому розподілу для визначення іншого складу суду у випадках скасування ухвал (постанов):
  • про відкриття провадження у справі про банкрутство;
  • про відмову в відкритті справи про банкрутство;
  • про введення процедури санації;
  • про затвердження плану санації;
  • про закриття провадження у справі;
  • про визнання боржника банкрутом;
  • про затвердження мирової угоди;
  • інших ухвал, які опосередковують рух справи про банкрутство.
    • Справа про банкрутство не підлягає автоматизованому розподілу, а передається судді, в провадженні якого вона перебуває, у разі скасування винесених ним ухвал, які пов'язані виключно з рухом справи та якими провадження у справі не закінчується, а саме ухвал про:
  • передачу справи за підсудністю;
  • повернення заяви про порушення провадження у справі про банкрутство;
  • відмову в прийнятті заяви про порушення провадження у справі про банкрутство;
  • зупинення провадження у справі;
  • залишення заяви про порушення провадження у справі про банкрутство без розгляду.
    • У разі скасування інших судових рішень у справі про банкрутство, ніж зазначені 7.1.-7.2 Засад, здійснюється автоматичний розподіл справи для розгляду (нового розгляду) в іншому складі суду лише у відповідній частині, що була скасована. Після розгляду (нового розгляду) справи у відповідній частині іншим складом суду ці матеріали приєднуються до основної справи для подальшого розгляду.
    • Справи у спорах з майновими вимогами до боржника, стосовно якого порушено справу про банкрутство, розглядає суд, у провадженні якого перебуває справа про банкрутство. Заяви (позовні заяви) розподіляються між суддями в наступному порядку:
  • судді, у провадженні якого перебуває справа про банкрутство,

автоматизованою системою документообігу суду передаються справи про:

  • грошові вимоги кредитора до боржника;
  • майнові спори, стороною в яких є боржник, з них:

- спори з позовними вимогами до боржника та щодо його майна;

  • спори про визнання недійсними правочинів, укладених боржником, з них:
  • щодо повернення (витребування) майна боржника або відшкодування його вартості;
  • про стягнення заробітної плати;
  • про поновлення на роботі посадових та службових осіб боржника;
  • затвердження плану санації або плану реструктуризації боргів боржника, з них:
  • до відкриття провадження у справі про банкрутство;
  • визнання недійсними результатів аукціону, з них:
  • щодо визнання недійсним правочину, вчиненого з порушенням порядку підготовки та проведення аукціону;
  • діяльність арбітражного керуючого, з них:
  • щодо припинення повноважень керівника або органу управління боржника;
  • скасування арештів майна, звільнення активів боржника;
  • скарги на рішення, дії чи бездіяльність державних та інших органів, з них:
  • інші вимоги до боржника.
    • Заяви, вказані у п.п.7.4.1 Засад, розглядаються суддею, в провадженні якого перебуває справа про банкрутство.
    • Суддя, якому передана така справа (заява) вирішує, чи розглядати дану справу в порядку позовного провадження в межах окремої справи або об'єднувати її зі справою про банкрутство і розглядати в межах цієї справи. У разі надходження на адресу суду заяв (позовних заяв), зазначених в підпункті п.п. 7.4.1 Засад, під час тимчасової неможливості виконання обов’язків судді, в провадженні якого перебуває справа про банкрутство такого боржника (тимчасова непрацездатність, відпустка, відрядження, навчання тощо), такі заяви підлягають автоматизованому розподілу між суддями, до спеціалізації яких віднесено розгляд справ про банкрутство.
    • У випадку скасування в апеляційному або касаційному порядку рішень, прийнятих судом за наслідками перегляду вказаних у п.п.7.4.1. Засад заяв та направлення справи на новий розгляд, такі заяви підлягають автоматизованому розподілу між суддями, до спеціалізації яких віднесено розгляд справ про банкрутство.
    • У разі якщо справа про  банкрутство розглядалась усіма суддями, що

спеціалізуються на розгляді справ про банкрутство (після скасування їх судових рішень), то автоматичний розподіл такої справи здійснюється між всіма суддями суду незалежно від спеціалізації.

  • У разі якщо до господарського суду до дня підготовчого засідання надійшло кілька заяв про визнання банкрутом одного боржника і одна з них прийнята до розгляду, передача інших заяв до матеріалів справи описується в ухвалі суду, якою такі матеріали приєднуються до матеріалів справи і розглядаються одночасно з первісною заявою.
  • Якщо до  суду  надійшло  кілька заяв  про  визнання банкрутом одного

боржника, які ще не прийняті до розгляду після автоматизованого розподілу, вказані заяви розглядаються окремо доти, поки один з суддів не винесе ухвалу про прийняття заяви до розгляду, після чого він приєднує ухвалою інші заяви.

 

  1. ОСОБЛИВОСТІ ВНЕСЕННЯ ДО АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ВІДОМОСТЕЙ ЩОДО НАБРАННЯ СУДОВИМ РІШЕННЯМ ЗАКОННОЇ СИЛИ.
    • До автоматизованої системи вносяться відомості про набрання судовим рішенням законної сили, які направляються до Єдиного державного реєстру судових рішень в порядку, визначеному законодавством.
    • Зазначена у пункті 8.1. інформація вноситься до автоматизованої системи головуючим суддею, а у випадку перебування його у відпустці або тимчасової втрати працездатності тощо – його помічником, секретарем судового засідання або іншою особою, в межах наданих прав користувача автоматизованої системи.
    • У разі припинення повноважень судді суддею, в провадженні якого перебуває справа, відповідні відомості вносяться відповідальною особою апарату суду визначеною наказом голови (в.о. голови) суду.

 

  1. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
  • Ці Засади набирають чинності з дня вказаного в рішенні зборів суддів,

про їх затвердження, а якщо про це не вказано в рішенні зборів суддів, з наступного робочого дня, що слідує за днем їх затвердження.

  • З моменту набрання чинності цими Засадами всі рішення зборів суддів, питань, що безпосередньо пов’язані з функціонуванням автоматизованої системи документообігу суду та спеціалізації суддів, вважаються такими, що втратили чинність, якщо вони суперечать цим Засадам.
  • У разі внесення змін до Засад використання автоматизованої системи документообігу суду збори суддів новим рішенням затверджують відповідні зміни до Засад використання автоматизованої системи документообігу суду.
  • Засади використання автоматизованої системи документообігу суду (із змінами та доповненнями) вносяться до автоматизованої системи та оприлюднюються на веб-порталі судової влади України не пізніше робочого дня, що настає, після проведення цих зборів.