Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З метою забезпечення інформаційної відкритості діяльності суду 05.12.2018 проведено опитування громадян – відвідувачів суду за допомогою анонімного анкетування.
Всього в анкетуванні взяли участь 17 респондентів. Анкету було розбито на два блоки питань (1.Загальна характеристика; 2. Основна частина - оцінювання за вимірами якості), а також побажання щодо змін та рекомендації.
По першому блоку питань, результати анкетування свідчать, що всі особи, які брали участь в опитуванні, отримують інформацію про діяльність суду з наступних джерел: 94% - з Інтернету; 29 % - поряд з Інтернетом, додатково з газет, журналів, телебачення та 12% вказали інші джерела.
На запитання, з якою метою ви відвідували суд, відповіли наступне: 100% - були або учасниками судового засідання або звертались до суду з приводу отримання процесуальних документів, подачі до канцелярії суду різного виду документів, отримання від суду інформації тощо.
Як показало опитування, 41% респондентів цілком обізнані з роботою судів та суддів, 53% - загалом обізнані та 6 % опитаних - майже не обізнані.
По другому блоку питань результати анкетування свідчать про наступне:
- 77 % респондентів не зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду, 18% респондентів вказали про певні перешкоди;
- 82 % респондентів телефонували до суду та завжди отримували потрібну інформацію, 6 % - не отримували та 6% - важко відповісти;
- 100 % респондентів відповіли, що графік роботи канцелярії суду дозволяв вчасно та безперешкодно вирішувати їхні питання в суді (ознайомитись з матеріалами, отримати рішення, ухвалу та ін.);
- 100 % респондентів вказали, що в суді достатньо зручних місць для очікування; задоволені зручністю місць для оформлення документів, місцями для ознайомлення з матеріалами справи; забезпечені зручним місцем під час судового засідання;
- 100% респондентів відмітили про зручність розміщення інформаційних стендів; задоволені наявною в суді інформацією щодо розташування залів судових засідань, інших приміщень; задоволені наявною інформацією про правила допуску в суд та перебування в ньому;
- 100 % респондентів задоволені наявною інформацією щодо справ, що призначені до розгляду;
- 100 % респондентів задоволені інформацією щодо сплати судового збору, про реквізити та розміри платежів;
- 100 % респондентів користувались сторінкою суду в мережі Інтернет; знайшли необхідну інформацію на веб-сторінці суду;
- 47 % не користувались послугою отримання процесуальних документів електронною поштою, 53 % - користувались такою послугою;
- 100 % респондентів зазначили, що не користувалися електронною формою звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;
- 6 % респондентів зазначили, що отримали потрібну інформацію згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», 82 % - вказали, що не отримали потрібної інформації згідно з цим Законом, іншим важко відповісти;
- 100% респондентів вважають, що працівники апарату суду при спілкуванні виявили ввічливість;
- 100% респондентів вважають, що працівники суду при спілкуванні проявляли професіоналізм;
- 100 % респондентів відповіли про своєчасність проведення судового засідання, в якому вони брали участь;
- 100% респондентів своєчасно отримували повідомлення про розгляд справи;
- 100 % респондентів вважають, що характерним для судді, який розглядав їхню справу, було неупередженість та незалежність;
- 100% респондентів вважають, що судді були коректні, ввічливі при розгляді їхніх справ;
- 100 % респондентів вважають, що судді були належно підготовлені до справи;
- на думку 100% респондентів було характерним для судді, який розглядав їхню справу, надати можливість сторонам обґрунтувати свої позиції;
- 100% респондентів вважають, що було характерним для судді, який розглядав їхню справу, дотримання строку розгляду справи;
- 100 % респондентів вчасно отримали повний текст рішення по своїй справі;
На питання „про приблизну кількість судових засідань, що відбулися по Вашій справі” респонденти вказали кількість засідань від 3 до 20. Узагальнений середній показник становить 9 засідань.
Щодо питання про кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду, то 29% респондентів вказали про наявність таких засідань, в середньому у кількості 4 таких засідання; інші ж зазначили про відсутність таких судових засідань, їх склало - 71 % від усіх опитаних.
На питання “Які конкретні зміни, на Ваш погляд, необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні?” лише один із опитаних респондентів надав наступну відповідь: «Відсутність війни в Україні та досконаліше законодавство».
На питання “Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи нашого суду” – 94 % респондентів встановило оцінку 5, 6 % респондентів - оцінку 4.
Підсумки анкетування в цілому свідчать про належний рівень організації роботи Господарського суду Закарпатської області, доступність та відкритість суду для відвідувачів та високій професіоналізм працівників суду, що в свою чергу підтверджується оцінкою якості роботи суду відвідувачами середнім балом 4,94 по 5-ти бальній шкалі. Усі результати опитування будуть враховані для покращення організації роботи суду в подальшому.
Дякуємо за довіру!