flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Підбито результати опитування громадян-відвідувачів Господарського суду Закарпатської області

13 грудня 2018, 09:00

З метою забезпечення інформаційної відкритості діяльності суду 05.12.2018 проведено опитування громадян – відвідувачів суду за допомогою анонімного анкетування.

 Всього в анкетуванні взяли участь 17 респондентів. Анкету було розбито на два блоки питань (1.Загальна характеристика; 2. Основна частина - оцінювання за вимірами якості), а також побажання щодо змін та рекомендації.

 По першому блоку питань, результати анкетування свідчать, що всі особи, які брали участь в опитуванні, отримують інформацію про діяльність суду з наступних джерел: 94% - з Інтернету; 29 % - поряд з Інтернетом, додатково з газет, журналів, телебачення та  12% вказали інші джерела.

На запитання, з якою метою ви відвідували суд, відповіли наступне: 100% - були або учасниками судового засідання або звертались до суду з приводу отримання процесуальних документів, подачі до канцелярії суду різного виду документів, отримання від суду інформації тощо.

Як показало опитування, 41% респондентів цілком обізнані з роботою судів та суддів, 53% -  загалом обізнані та 6 % опитаних  - майже не обізнані.

 По другому блоку питань результати анкетування свідчать про наступне:

 - 77 % респондентів не зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду, 18% респондентів вказали про певні перешкоди;

 - 82 % респондентів телефонували до суду та завжди отримували потрібну інформацію,  6 % - не отримували та 6% - важко відповісти;

- 100 % респондентів відповіли, що графік роботи канцелярії суду дозволяв вчасно та безперешкодно вирішувати їхні питання в суді (ознайомитись з матеріалами, отримати рішення, ухвалу та ін.);

 - 100 % респондентів вказали, що в суді достатньо зручних місць для очікування; задоволені зручністю місць для оформлення документів, місцями для ознайомлення з матеріалами справи; забезпечені зручним місцем під час судового засідання;

 - 100% респондентів відмітили про зручність розміщення інформаційних стендів; задоволені наявною в суді інформацією щодо розташування залів судових засідань, інших приміщень; задоволені наявною інформацією про правила допуску в суд та перебування в ньому;

 - 100 % респондентів задоволені наявною інформацією щодо справ, що призначені до розгляду;

 - 100 % респондентів задоволені інформацією щодо сплати судового збору, про реквізити та розміри платежів;

 - 100 % респондентів користувались сторінкою суду в мережі Інтернет; знайшли необхідну інформацію на веб-сторінці суду;

- 47 % не користувались послугою отримання процесуальних документів електронною поштою, 53 % - користувались такою послугою;

- 100 % респондентів зазначили, що не користувалися електронною формою звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

- 6 % респондентів зазначили, що отримали потрібну інформацію згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», 82 %  - вказали, що не отримали потрібної інформації згідно з цим Законом, іншим важко відповісти; 

 - 100% респондентів вважають, що працівники апарату суду при спілкуванні виявили ввічливість;

 - 100% респондентів вважають, що працівники суду при спілкуванні проявляли професіоналізм; 

 - 100 % респондентів відповіли про своєчасність проведення судового засідання, в якому вони брали участь;

 - 100% респондентів своєчасно отримували повідомлення про розгляд справи;

  - 100 % респондентів вважають, що характерним для судді, який розглядав їхню справу, було неупередженість та незалежність;

 - 100% респондентів вважають, що судді були коректні, ввічливі при розгляді їхніх справ;

 - 100 % респондентів вважають, що судді були належно підготовлені до справи;

 - на думку 100% респондентів було характерним для судді, який розглядав їхню справу,  надати можливість сторонам обґрунтувати свої позиції;

- 100% респондентів вважають, що було характерним для судді, який розглядав їхню справу,  дотримання строку розгляду справи;

  - 100 % респондентів вчасно отримали повний текст рішення по своїй справі;

На питання „про приблизну кількість судових засідань, що відбулися по Вашій справі” респонденти вказали кількість засідань від 3 до 20. Узагальнений середній показник становить 9 засідань. 

Щодо питання про кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду, то 29% респондентів вказали про наявність таких засідань, в середньому у кількості 4 таких засідання; інші ж зазначили про відсутність таких судових засідань, їх склало -  71 % від усіх опитаних.

На питання “Які конкретні зміни, на Ваш погляд, необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні?” лише один із опитаних респондентів надав наступну відповідь: «Відсутність війни в Україні та досконаліше законодавство».

На питання “Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи нашого суду” – 94 % респондентів встановило оцінку 5, 6 % респондентів - оцінку 4.

Підсумки анкетування в цілому свідчать про належний рівень організації роботи Господарського суду Закарпатської області, доступність та відкритість суду для відвідувачів та високій професіоналізм працівників суду, що в свою чергу підтверджується оцінкою якості роботи суду відвідувачами середнім балом 4,94 по 5-ти бальній шкалі. Усі результати опитування будуть враховані для покращення організації роботи суду в подальшому.

 

                                  Дякуємо за довіру!