flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Підбито результати опитування громадян-відвідувачів Господарського суду Закарпатської області

02 березня 2018, 09:00

З метою забезпечення інформаційної відкритості діяльності суду 27.02.2018 проведено опитування громадян – відвідувачів суду за допомогою анонімного анкетування.

 Всього в анкетуванні взяли участь 9 респондентів. Анкету було розбито на два блоки питань (1.Загальна характеристика; 2. Основна частина - оцінювання за вимірами якості), а також побажання щодо змін та рекомендації.

 По першому блоку питань, результати анкетування свідчать, що всі особи, які брали участь в опитуванні, отримують інформацію про діяльність суду з наступних джерел: 89% - з Інтернету; 67 % - поряд з Інтернетом, додатково з газет, журналів, телебачення та іншого.

 На запитання, з якою метою ви відвідували суд, відповіли наступне: 100% - були або учасниками судового засідання або звертались до суду з приводу отримання процесуальних документів, подачі до канцелярії суду різного виду документів, отримання від суду інформації тощо.

 Як показало опитування, 78 % респондентів загалом обізнані з роботою судів та суддів, 22 % опитаних  - майже не обізнані.

 По другому блоку питань результати анкетування свідчать про наступне:

 - 100 % респондентів не зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду;

 - 89 % респондентів телефонували до суду та завжди отримували потрібну інформацію,  11 % - важко відповісти;

- 100 % респондентів відповіли, що графік роботи канцелярії суду дозволяв вчасно та безперешкодно вирішувати їхні питання в суді (ознайомитись з матеріалами, отримати рішення, ухвалу та ін.);

 - 100 % респондентів вказали, що в суді достатньо зручних місць для очікування; задоволені зручністю місць для оформлення документів, місцями для ознайомлення з матеріалами справи; забезпечені зручним місцем під час судового засідання;

 - 100% респондентів відмітили про зручність розміщення інформаційних стендів; задоволені наявною в суді інформацією щодо розташування залів судових засідань, інших приміщень; задоволені наявною інформацією про правила допуску в суд та перебування в ньому;

 - 100 % респондентів задоволені наявною інформацією щодо справ, що призначені до розгляду;

 - 100 % респондентів задоволені інформацією щодо сплати судового збору, про реквізити та розміри платежів;

 - 100 % респондентів користувались сторінкою суду в мережі Інтернет; знайшли необхідну інформацію на веб-сторінці суду;

- 67 % не користувались послугою отримання процесуальних документів електронною поштою, 33 % - користувались такою послугою;

 - 100 % респондентів зазначили, що не користувалися електронною формою звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

  • 11 % респондентів зазначили, що отримали потрібну інформацію згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», 11 %  - вказали, що не отримали потрібної інформації згідно з цим Законом, іншим важко відповісти;

 

 - 100% респондентів вважають, що працівники апарату суду при спілкуванні виявили ввічливість;

 - 100% респондентів вважають, що працівники суду при спілкуванні проявляли професіоналізм;

 

 - 100 % респондентів відповіли про своєчасність проведення судового засідання, в якому вони брали участь;

 - 100% респондентів своєчасно отримували повідомлення про розгляд справи;

 

 - 100 % респондентів вважають, що характерним для судді, який розглядав їхню справу, було неупередженість та незалежність;

 - 100% респондентів вважають, що судді були коректні, ввічливі при розгляді їхніх справ;

 - 100 % респондентів вважають, що судді були належно підготовлені до справи;

 - на думку 100% респондентів було характерним для судді, який розглядав їхню справу,  надати можливість сторонам обґрунтувати свої позиції;

- 100% респондентів вважають, що було характерним для судді, який розглядав їхню справу,  дотримання строку розгляду справи;

 

 - 100 % респондентів вчасно отримали повний текст рішення по своїй справі;

 Не до кінця зрозумілим для деяких респондентів виявилося питання „про приблизну кількість судових засідань, що відбулися по Вашій справі” (деякі респонденти не вказали ніяких відомостей по цьому питанню), отже, дане питання неможливо узагальнити.

 

Щодо питання про кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду, то деякі з респондентів не вказали жодних відомостей стосовно цього питання, інші ж зазначили про відсутність таких судових засідань, яких склало -  56 % від усіх опитаних.

На питання “Які конкретні зміни, на Ваш погляд, необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні?” жоден із опитаних респондентів не дав відповіді.

 На питання “Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи нашого суду” – 89 % респондентів встановило оцінку 5, 11 % респондентів -оцінку 4.

 Підсумки анкетування свідчать про, в цілому, належний рівень організації роботи Господарського суду Закарпатської області, доступність та відкритість суду для відвідувачів та високій професіоналізм працівників суду, що в свою чергу підтверджується оцінкою якості роботи суду відвідувачами середнім балом 4,45 по 5-ти бальній шкалі. Усі результати опитування будуть враховані для покращення організації роботи суду в подальшому.

 

                                  Дякуємо за довіру!