Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В рамках проведення тижня права та на виконання Рішення Ради суддів України №28 від 02.04.2016, №26 від 08.04.2016 у період 06.12.2016 по 09.12.2016 в господарському суді Закарпатської області проводилося опитування громадян-відвідувачів суду щодо якості організації роботи суду та аналізу стану незалежності, доступності правосуддя в суді. Анкетування було добровільним та анонімним. В опитуванні взяли участь переважно респонденти-юристи (62%), разом з тим в 38% опитуваних освіта була економічного, технічного або медичного спрямування. 85,71% опитуваних були учасниками судового засідання, а 71,43% ̶ звернулися до суду з приводу отримання копій процесуальних документів, подачі до канцелярії суду різного виду документів, отримання від суду інформації, тощо. Дослідження засвідчило, що чимало відвідувачів (71,42 %) вважають себе загалом обізнаними з роботою суддів та суду, 14,29% ̶ цілком обізнаними та 14,29% ̶ майже необізнані.
Респондентам були запропоновані питання стосовно різних аспектів роботи суду, зокрема, якості роботи установи (в тому числі, наявності перешкод у доступі до приміщень суду; можливість додзвонитися до суду та отримати потрібну інформацію; можливість вчасно та безперешкодно подавати позов, ознайомлюватися з матеріалами справи, отримувати рішення суду; достатність зручних місць для очікування, для оформлення документів, для ознайомлення з матеріалами справи; забезпечення зручним місцем під час судового засідання; зручність розташування інформаційних стендів; наявність інформації щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень; наявність інформації щодо справ, призначених до розгляду, щодо зразків документів та порядку сплати судового збору). Дані дослідження показали, що загалом респонденти задоволені якістю та умовами роботи суду (89% осіб, що взяли участь в опитуванні).
На запитання, що стосувалися якості роботи працівників апарату суду, зокрема їх старанності та недопущення помилок, доброзичливості та професіоналізму, 100% опитуваних надали позитивну відповідь.
Показники якості роботи суддів, а саме, неупередженість та незалежність, коректність, доброзичливість, ввічливість, належна підготовка до справи та її знання, надання можливості сторонам обґрунтовувати свою позицію, дотримання строків розгляду справи, 94 % респондентів оцінили позитивно.
Крім того, опитуваним були запропоновані запитання, що стосувалися якості розгляду судових справи, зокрема вчасності (відповідно до графіку) початку судового засідання; врахування побажань учасників при призначенні дня та часу засідання; отримання повідомлення про розгляд справи; вчасність отримання повного тексту рішення. Надані відповіді відображені за допомогою наступної діаграми.
Крім того, всі відвідувачі, що взяли участь в опитуванні, відчули позитивні зміни в організації роботи суду після запровадження автоматизованої системи розподілу справ суддями.
В цілому якість роботи суду 100% респондентів оцінили за 5-бальною шкалою на 5 балів.